woensdag 13 februari 2013

Liefzz by Lianne

Dit is mijn eerste blog bericht.
Na een tijdje rond te hebben gekeken op blog wereld vond ik het wel erg leuk om een eigen blog te maken. 
Ik vind het erg leuk om te haken, daar zal waarschijnlijk veel van mijn blog berichten over gaan. 
Maar ook over andere dingen, zoals de dagelijkse dingen, natuur en bloemen. 
Ik ben gek op bloemen.

Mijn eerste 'haakcreatie' is een girafje. 
Dat was bedoeld om te oefenen. 
Hier heb ik vanuit mijn omgeving veel leuke reacties op gehad, waardoor ik verder ben gaan haken...

Nu heb ik al verschillende dingen gehaakt, maar er zullen er nog wel meer komen.. 

Daarnaast vind ik het erg leuk om met vilt te werken, omdat dit heel gemakkelijk is. 
In een hele snelle tijd kun je leuke, kleine accessoires maken.

Ik hoop jullie snel te verblijden met nieuwe creaties en overdenkingen.

Liefzz by Lianne


5 opmerkingen:

  1. Die ziet er goed uit zeg en zeker voor een eerste creatie. Kan ik ook ergens volger worden van je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Je ziet het niet goed op de foto, maar er waren wel wat mankementjes ;) Hij had bijvoorbeeld een manke poot omdat ik niet goed geteld had..

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je blog!
    Een leuke giraffe heb je gehaakt en natuurlijk ben ik benieuwd naar je andere creaties.
    Misschien nog het gadget toevoegen om je te volgen!
    Nog een gezellige avond,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie me willen volgen!..
    Ik ga nu inderdaad uitzoeken hoe ik zo'n gadget moet toevoegen, want ik kan nog niet alles vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hij is toegevoegd dus jullie zijn welkom! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Sinds een jaar ben ik aan het haken geslagen en ik heb het virus te pakken. Zeker nu ik weet dat er een hele wereld in blogs te vinden zijn over haken. Niet alleen haken, maar ook andere dingen van vilt en stof vind ik leuk om te maken. Creatief zijn is soms best lastig, maar ik haal alle inspiratie uit de natuur, die gelukkig dicht bij is. Bijna iedere dag trek ik er wel op uit. Samen met mijn Mustang, trek ik er iedere dag op uit. Niet de auto maar mijn bordeaux dog... Met mijn maatje woon ik al een paar jaar samen en sinds kort gelukkig verloofd en bijna getrouwd.. Tussen al de bedrijvigheid door zal ik proberen tijd te vinden om een blog bij te houden. Waar ik al mijn creaties en overdenken op zal plaatsen.. Liefzz Lianne