woensdag 20 februari 2013

Tijdje terug

Een tijdje geleden heb ik een leuk schaapje gemaakt. 
Deze was voor mijn nichtje
Ze was hier erg blij mee :)

Het is een heel lief schaapje geworden al zeg ik het zelf..

Gister heb ik een stuk door de polder gelopen met Mustang en zijn vriendinnetje..
Toen zag ik iets heel bijzonders.
Eerst dacht ik dat het een zwaan was, maar toen ik goed keek zag ik dat het een reiger was.
Maar niet zomaar een reiger, een witte reiger.
Natuurlijk heb ik mezelf er eerst van verzekerd dat het geen ooievaar was.
Dat witte vlekje is een zilverreiger.
Ik hoorde later van iemand dat het een zilverreiger was.

Vanochtend toen ik weer met Mustang en zijn vriendinnetje aan het lopen was zag ik er in totaal vier! (jammer genoeg geen foto van gemaakt)
Het zonnetje scheen mooi op de veren, waardoor het net leek of de vogels echt van zilver waren. 

Ik wil nog één ding mededelen. 
Ik werk met dementerende mensen een hele mooie doelgroep, al zeg ik het zelf.
Daar maak je iedere dag wel wat moois mee. 
Maar afgelopen maandag heb ik met de mensen een creatieve activiteit gedaan.
Één onderdeel van de activiteit was van vilt een vogel maken. De meeste mensen die dat nog kunnen, doen dat heel rommelig, maar één dame was wel heel secuur.
Na wat geoefend te hebben maakte ze een mooi randje om haar vogeltje heen met een 'feston-steek'.

Het is niet heel goed te zien, want ze wilde graag een gele draad, maar het zag er heel mooi en netjes uit.
En met een potlood tekende ze zelf een oogje er op ;-)

Liefzz by Lianne


2 opmerkingen:

  1. Wat een lief schaapje heb je gemaakt! Ik snap wel dat je nichtje er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Sinds een jaar ben ik aan het haken geslagen en ik heb het virus te pakken. Zeker nu ik weet dat er een hele wereld in blogs te vinden zijn over haken. Niet alleen haken, maar ook andere dingen van vilt en stof vind ik leuk om te maken. Creatief zijn is soms best lastig, maar ik haal alle inspiratie uit de natuur, die gelukkig dicht bij is. Bijna iedere dag trek ik er wel op uit. Samen met mijn Mustang, trek ik er iedere dag op uit. Niet de auto maar mijn bordeaux dog... Met mijn maatje woon ik al een paar jaar samen en sinds kort gelukkig verloofd en bijna getrouwd.. Tussen al de bedrijvigheid door zal ik proberen tijd te vinden om een blog bij te houden. Waar ik al mijn creaties en overdenken op zal plaatsen.. Liefzz Lianne