maandag 25 februari 2013

Sprei



Weer druk bezig met een nieuw project.. Een sprei!


Een gehaakte sprei vind ik erg mooi, dus waarom niet eentje zelf maken?
Ik ga allemaal rondjes haken en die aan elkaar naaien.. 
Ik heb er geen voorbeeld van, want het is een ontwerp van mezelf. 
Dus hoe de sprei er ongeveer uit gaat zien weet ik dus niet.. 
Maar het beeld in mijn hoofd is wel erg mooi :)


Er is een super mooie give away bij Atelier Valerie.
Een mooi pakketje met een kruissteek patroon van een kroontje.
Waarom deze give away? Omdat ze alweer 1 jaar haar blog heeft!
Ik moet dat jaar nog halen, maar dat gaat me zeker lukken!

Liefzz Lianne

3 opmerkingen:

  1. Hallo Lianne,
    Welkom als nieuwe volger! Leuk dat je erbij bent!
    Je bent goed bezig zeg met je sprei! Ik kan helaas niet haken....zo jammer want er komen zulke mooie dingen voorbij in blogland!
    Je ga je volgen!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi nicole,
      Jij ook welkom als volger :).
      Haken is echt niet zo moeilijk maar dat zullen de meeste hakers wel zeggen.

      Maar bedankt. Een sprei haken gaat wel even tijd inzitten ;).

      Liefzz lianne

      Verwijderen
  2. Ik ben wel heel benieuwd hoe je sprei gaat worden. ga je één kleur geburiken of ga je verschillende kleuren rondjes haken.Ik ben volger geworden dus iki zie je vorderingen hier wel weer een keer verschijnen. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Sinds een jaar ben ik aan het haken geslagen en ik heb het virus te pakken. Zeker nu ik weet dat er een hele wereld in blogs te vinden zijn over haken. Niet alleen haken, maar ook andere dingen van vilt en stof vind ik leuk om te maken. Creatief zijn is soms best lastig, maar ik haal alle inspiratie uit de natuur, die gelukkig dicht bij is. Bijna iedere dag trek ik er wel op uit. Samen met mijn Mustang, trek ik er iedere dag op uit. Niet de auto maar mijn bordeaux dog... Met mijn maatje woon ik al een paar jaar samen en sinds kort gelukkig verloofd en bijna getrouwd.. Tussen al de bedrijvigheid door zal ik proberen tijd te vinden om een blog bij te houden. Waar ik al mijn creaties en overdenken op zal plaatsen.. Liefzz Lianne